امروز :1403-08-02

10 عطر پرفروش سال 2023

عطر ادکلن‌های جدید و پر فروش سال 2023

تابه­ حال شده عطری رو استشمام کنید و روحتون به پرواز دربیاد؟ مثل این می ­مونه که سوار ماشین زمان شده باشید، انگار با یه چشم بهم زدن به یه جای دیگه سفر می­ کنید، به سال ­ها قبل برمی­گردید یا ناگهان خودتون رو در کنار شخصی می ­بینید که براتون یادآور خاطرات خوبیه. این جادوی عطرهاست، می­ تونیم بهش بگیم امضای شخصی. حتی انتخاب درست یک عطر، می ­تونه به­ خوبی گویای شخصیت ما باشه، می ­تونه یه رد دل ­انگیز از ما توی ذهن دیگران ایجاد کنه. همین موضوع باعث شد که تصمیم بگیریم عطر پرفروش سال ۲۰۲۳ به بازار اومدن و استقبال خوبی هم ازشون شده رو بهتون معرفی کنیم؛ شاید اینجا بتونید رایحه­ خودتون رو پیدا کنید یا حداقل امتحانشون کنید.

نکات مهم در انتخاب عطر مناسب

بدون شک انتخاب عطر و ادکلن یک بحث مهم آرایشی و بهداشتی بانوان در نکته­ مهم در انتخاب یک عطر یا ادکلن مناسب اینه که لزوما برند، قیمت، اسم و شمایل بسته­ بندی نمی ­تونه معیار مناسبی برای انتخاب باشه. البته که تمامی این موارد مهم هستند و توی کیفیت محصول تاثیر­گذار، اما اگر بتونیم رایحه­­ هایی که توصیف­گر ما هستن رو شناسایی کنیم شاید حتی نیازی به پرداخت مبالغ هنگفت برای خرید فلان عطر معروف نداشته باشیم. همین دلیلی هست که گاهی ناپرهیزی کنیم و عطرهای جدید رو امتحان کنیم، حتی اگه اسمشون رو نشنیده باشیم، شاید این همون رایحه ­ای باشه که ما رو برای همیشه در خاطر دیگران ثبت می­ کنه.

عطر های پرفروش و پرطرفدار سال 2023

بنابراین اجازه دهید برسیم به 10 تا از بهترین و پرفروش‌ترین عطرهای سال 2023 که می‌خوایم در اینجا بهش بپردازیم.

1 – Dioriviera

اگه به ­دنبال عطری هستید که از شما تعریف و تمجید کنه Dioriviera از کمپانی Dior همونیه که می­ خواید. این ادوپرفیوم که توسط مدیر خلاق خانه­ عطر، فرانسیس کورکجیان ساخته شده بهترین رایحه­ های ریویرای فرانسه رو باهم ترکیب کرده: نور خورشید ساحلی، درختان انجیر و رز­های تازه (البته نه عطر گل رز مادربزرگامون.

Dioriviera عطر پرفروش سال 2023

2 – عطر Victoria’s Secret Bare Rose Eau de Parfum

یه چیز نوستالژیک و در عین حال غیرمنتظره در عطر رز بره­ ویکتوریا سیکرت وجود داره که نت ­های گرم پوست گلابی، رزا سانتیفولیا و چوب­ های شفاف رو در کنار هم قرار داده تا رایحه ­ای مُشک­دار و گل­ مانند بهش بده. امتیازی که این ادوپرفیوم داره بهتر شدن بو با گذر زمان و خشک شدنش روی پوسته.

عطر  Victoria’s Secret Bare Rose Eau de Parfum  عطر پرفروش سال 2023

3 – ادکلن My Way Parfum Eau de Parfum

تکرار عطر My Way از کمپانی آرمانی بیوتی که شامل نت ­های گل ­مانند، چوبی و لذیذ هست، قدرتمندتر و تندتر از سابق به بازار اومده و رتبه­ سوم رو توی لیست ما داره. سیدنی سوینی، سفیر برند آرمانی در مورد مای وی اینطور می­ گه: «من فکر می ­کنم My Way (راه من)، همونطور که از اسمش پیداست واقعا نشون­ دهنده­ اینه که مسیر خودمون رو بسازیم، کارها رو به روش خودمون انجام بدیم و تا حد امکان نترس و آزاده باشیم. این یکی از اصلی ­ترین دلایلی بود که من برای تبلیغات این محصول با آرمانی همکاری کردم چراکه احساس می­ کردم این عطر می ­تونه واقعا من رو به ­عنوان یک شخصیت مستقل نشون بده.

My Way Parfum Eau de Parfum عطر پرفروش سال 2023

4 – عطر Can’t Stop Loving You Perfume

سال­ ها صحبت از این بود که ریحانا (خواننده­ معروف پاپ) از عطر Love Don’t Be Shy از کمپانی Kilian استفاده می­ کنه تا اینکه عطر خودش به­ نام Fenty Beauty رو به بازار عرضه کرد. اما اگر شما عشق ورزیدن رو تجربه کردید و به ­دنبال یک روش جدیدتر هستید باید شما رو با Can’t Stop Loving You آشنا کنیم. رایحه­ گرم و گل­ مانند این عطر شامل نت­ های اغواکننده­ شکوفه­ پرتقال، عسل، وانیل و بخور شما رو وارد دنیایی از عاشقانه­ ها می­ کنه.

Can’t Stop Loving You Perfume عطر پرفروش سال 2023

5- عطر Mod Vanilla Eau de Parfum

بی ­دلیل نیست که خیلی از منتقدان، آریانا گرانده رو به ­عنوان آخرین سلبریتی بزرگ دنیا که در حوزه­ عطر و ادکلن ورود کرده ،خطاب می­ کنن. آخرین شاهکار گرانده، «مد وانیل» هست که رایحه­ وانیلی مُشک­دار این عطر باعث می ­شه بویی پیچیده و البته گران ­قیمت داشته باشه. اگه شما هم طرفدار عطرهای وانیلی هستید اما نرمی رو به شیرینی ترجیح می­ دید حتما باید این گزینه رو امتحان کنید.

Mod Vanilla Eau de Parfum عطر پرفروش سال 2023

6- L’Eau Papier

اجازه بدید ساده بگم، فقط و فقط Diptyque می ­تونه کاغذ رو به یکی از شیک­ ترین عطرها تبدیل کنه؛ تمیز و لطیف و درعین حال غنی و آرامش ­بخش. شاید بپرسید چطور؟ مشک سفید، میموزای پودری و آکورد بخار برنج -که شبیه دونه­ های کاغذه و به مایع این عطر جلوه­ ای کرمی می­ده- دوست­داران جهانی داره و به­ نوعی تجملات رو در حالتی نرم (و زیرپوستی) به تصویر می­ کشه.

L’Eau Papier عطر پرفروش سال 2023

7- AERIN Mediterranean Honeysuckle Clementina

برخی از رایحه­ های تابستونی برای تداعی ساحل، بیش ­از ­حد به نت­ های نارگیل و ضدآفتاب تکیه می­ کنن. اما درمورد کلمنتینا اوضاع متفاوته، در این عطر مرکبات در صف اول هستن، بوی تندی داره و بیشتر یادآور اولین جرعه از یک آبمیوه­ تازه در یک روز آفتابی و گرمه.

AERIN Mediterranean Honeysuckle Clementina عطر پرفروش سال 2023

8- Aqua Media Cologne Forte عطر پرفروش سال 2023

می ­شه گفت تمام عطر و ادکلن ­های ساخته شده توسط Maison Francis Kurkdjian حرف ندارن اما یکی از جدیدترین تولیداتش به اسم Aqua Media Cologne Forte با رایحه­ چوب تازه از جمله عطرهایی هست که باید در اولین فرصت به مرد محبوب زندگیمون هدیه بدیم. تابستون امسال ترکیب تازه­ ای از این عطر شامل وربینا، رازیانه­ شیرین و نعناع هندی به بازار اومد که در دریایی از ادکلن ­های مُشک­دار خودنمایی می­ کنه.

Aqua Media Cologne Forte عطر پرفروش سال 2023

9- Aire Anthesis Eau de Parfum

می­ خوای توی گرم ­ترین و سخت ­ترین روزهای تهران احساس سبکی بکنی؟ باید بگم مسیرش از Loewe Arie Anthesis می­ گذره. این عطر با نت­ های گلابی، چوب صندل و گل صد تومانی، مثل نسیم صبحگاهی دریای خزر می­ مونه که از میون درختان جنگل عبور می­ کنه و به کلبه­ ای ییلاقی در ارتفاعات ماسال می ­رسه. این ادوپرفیوم اولین عطر این برند هست که از Leowe استفاده می­ کنه؛ Leowe یه آکورد کهربایی به حساب میاد و هویت مستقل و زیبایی­ شناسی برند رو به رخ می کشه.

Aire Anthesis Eau de Parfum عطر پرفروش سال 2023

10- New York Flowers عطر پرفروش سال 2023

درسته که همه­ ما تجربه­ بوییدن یک دسته گل تازه رو داریم، اما تا به­ حال عطر گل ­های نیویورکی به مشامتون خورده؟ این محصول که جدیدترین عطر از کمپانی BOND NO.9 هست، با اضافه کردن رایحه­ های میوه ­ای و خاکی (مثل کلمانتین)، آکورد Kir Royale و برگ ­های پیچک سبز؛ رایحه­ گل ­مانند این عطر رو چندین درجه بالاتر برده و شما رو غرق گل­ های نیویورکی می­ کنه.

New York Flowers عطر پرفروش سال 2023

در نهایت برای عطر پرفروش سال

این عطرها از پرفروش ترین و بهترین عطرهای سال 2023 که تجربه فوق العاده ای رو ایجاد می کنه. این ادکلن‌ها مسلما هرکدام تجربه رایحه متفاوتی دارند. اگر شما هم یکی از این عطرها یا عطری که نامش در این مجال ذکر نشد را دوست دارید ختما برای ما کامنت کنید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *