امروز :1403-08-02

ترند اکسسوری 2024

اگر خودتان را طرفدار زیورآلات و جواهرات می‌دانید، ترند اکسسوری 2024 با تنوع و طراحی‌های منحصر به فرد برای شما خبرهای خوبی دارد.

تغییرات فرمی در نحوه‌ و محل استفاده از اکسسوری‌هایی مثل ساعت، بازگشت شکوهمندانه‌ی کانسپت‌های وینتیج و قدیمی و کاربرد سکه‌های پول در فشن از جمله ترندهای پر سر و صدایی هستند که برای امسال شاهدشان خواهیم بود. البته این‌ها تنها گزینه‌های شما نخواهند بود. اگر به‌دنبال مکمل مناسب برای استایل خود هستید، لیست ترند اکسسوری 2024 را از دست دهید.

با بولوز در کاوش میان اکسسوری‌های 2024 همراه باشید.

اگر در ترند اکسسوری 2024 به‌دنبال یک گزینه‌ی خاص اما کاربردی هستید، ساعت‌های غیرمچی را به خاطر بسپارید. ویژی جذاب ساعت‌های ترند امسال، استفاده از آن‌ها در هر جای دیگری به‌جز مچ دست است. همچنین دیگر ویژگی این ساعت‌ها، طراحی با کانسپت قدیمی، آنتیک و وینتج است که بر زیبایی آن‌ها بسیار افزوده است.

اگر در ترند اکسسوری 2024 طراحی‌های ظریف و زیبایی‌شناسی زنانه را جست و جو کنیم، بی‌شک جواهرات و زیورآلات پاپیونی حرف اول را می‌زنند. پاپیون در طراحی خود حسی از جوانی، دخترانگی و شادابی را در کنار فرمی از شیک بودن به همراه دارد.

در استفاده از پاپیون هیچ مرزی برای خود قائل نشوید. چه زیورآلاتی مانند گردنبند و دستبند و گوشواره باشد و چه گل سینه و اکسسوری‌های مو؛ این ترند اکسسوری حتی برای کیف و کفش هم عالی‌ست.

در چند فصل اخیر شاهد بروز جریان جدیدی از مد هستیم که خلاف جهت طراحی‌های مینیمال حرکت کرده و عموما دارای المان‌های مد و فشن در دهه 70، 80 و 90 میلادی است؛ سبک ماکسیمالیسم.

برای ترند اکسسوری با کانسپت ماکسیمال، از محصولات بسیار طلایی و درشت استفاده کنید. جسورانه انتخاب کنید و از اکسسوری‌های پرطمطراق که لایه‌لایه هستند غافل نشوید. برای آشنایی بیشتر با این ترند اکسسوری، می‌توانید به مدل‌های دهه‌ی 70 تا 90 میلادی رجوع کنید و ایده بگیرید.

اگر طرفدار کانسپت‌های طراحی مدرنیستی و صنعتی هستید، ترند اکسسوری 2024 به شما حجم‌های مینیمال صیقلی را پیشنهاد می‌کند. از این زیورآلات، بدلیجات و جواهرات مجسمه‌گونه در دستبند و انگشترهای حجیم بهره ببرید؛ طرح‌هایی که ساده ولی در عین حال قدرتمند و ارگانیک هستند.

این ترند اکسسوری یک سادگی جسورانه است، یک زیبایی‌‌شناسی مینیمال!

برای ترند اکسسوری 2024، جواهرات و زیورآلات قدیمی همواره گزینه‌ی مناسبی هستند. سنجاق سینه و پین‌بک‌هایی که قدیمی و بلااسفاده شده بودند دوباره برای شما کاربرد پیدا کرده‌اند.

جواهرات موروثی یا عتیقه‌های نه چندان قیمتی گزینه‌هایی عالی برای این ترند اکسسوری هستند اما اگر می‌خواهید کمی مدرن‌تر و انتزاعی‌تر باشید، امسال گزینه‌های زیادی را در بازار خواهید یافت.

با توجه به ترند اکسسوری 2024 و مد شدن جواهرات و زیورآلات قدیمی، عجیب نیست که برای امسال از زیبایی سبک آرت دکو هم بهره ببریم. آرت دکو یک سبک دیزاین بسیار محبوب در دهه‌ی 1920 تا 1930 است که با فرم‌های هندسی براق و محصولات دست‌ساز شناخته می‌شود.

برای استفاده از سبک آرت دکو در ترند اکسسوری امسال، روی انگشترها، گردنبندها و دستبندهایی تمرکز کنید که با طلا، الماس، اونیکس و سنگ‌های زیبای دیگر دیزاین شده باشند. مدل‌هایی که احتمالا مشابه آن‌ها را در پاریس 1920 می‌توانستیم ببینیم!

بی‌شک ترند اکسسوری قدرتمندی که از مد 2023 به 2024 رسیده است، طراحی زیورآلات در ترکیب با نمادهای معنوی‌ست. مذهب، اعتقادات و ارزش‌های شما هرچه که باشد، زیورآلات متناسب با آن در بازار وجود دارد.

از این ترند زیورآلات در گرنبند و گردن‌آویزها به‌صورت لایه‌لایه و چند عددی استفاده کنید تا قابی با ترکیب نمادهای موردعلاقه‌ی شما در استایلتان به‌وجود آید.

در فرهنگ‌های باستانی – برای مثال فرهنگ ایرانی- هدیه دادن سکه، نماد رفاه و خوشبختی است و گویی فرد را به یک میراث تاریخی غنی پیوند می‌زند. سکه‌ها به‌دلیل ترکیب جذابیت تاریخی و جذابیت مد معاصر، به یک ترند خاص تبدیل شده‌اند. این ترند اکسسوری نوعی از ظرافت جاودانه را در کنار اهمیت فرهنگی، به کاربر ارائه می‌دهد.

ترکیب کردن انگشتر و حلقه‌های مختلف در کنار هم همواره جذاب بوده اما ترند اکسسوری 2024 برای شما پیشنهاد آسان‌تری دارد، دسته‌ای از انگشترهایی که بهم متصل هستند یا رینگ استک‌ها. استفاده از رینگ استک، انگشتان را شما را کشیده‌تر نشان می‌دهد و ظاهری خاص و جسورانه به ظاهر شما می‌بخشد.

رینگ استک می‌تواند به‌عنوان یک اکسسوری قدرتمند، یک بازنمایی از شخصیت و استایل شما باشد.

دستبندهای سرآستینی در کالکشن تمام برندها برای سال 2024 دیده می‌شوند، پس منطقی‌ست که آن‌ها را در فهرست ترند اکسسوری امسال قرار دهیم. این مدل از دستبندها را متناسب با نیاز و علاقه‌ی خود تهیه کنید؛ نازک، پهن، میناکاری شده یا نقره تفاوتی ندارد. کافی‌ست این مدل دستبند در یک ترکیب مناسب با استایل شما قرار بگیرد تا هر چشمی را به دستان شما خیره کند.

اکسسوری، جواهرات و زیورآلات محصولاتی هستند که در عین ظرافت می‌توانند بیانگر شخصیت، باورها، علایق و نگرش شما باشند. با وجود تنوع و نوآوری‌هایی که در ترند اکسسوری 2024 وجود دارد، انتخاب شما برای اکسسوری چیست؟ شما چه محصولی را به‌عنوان نماینده‌ی خود انتخاب می‌کنید؟

برای بولوز کامنت کنید✍️

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *